/ Frågor & svar /

ICA Cindy

Några av er har frågat när jag kommer vara med i ICA reklamen så jag tänkte svara och förklara det nu.
 
Jag ska alltså inte vara med i själva ICA reklamen utan jag är stand in för Sissi Forss som spelar Cindy. Att vara Stand in innebär att man är med vid själva planerandet av reklamfilmen där jag spelar Cindy (har även fått hoppa in som Jerry^^) så jag är inte med vid själva inspelningen.
 
Dock tycker jag det är väldigt roligt att vara stand in, får ju veta alla reklamer innan dom sänds mohaha^^ Och man lär sig väldigt mycket. Det är jätte kul att vara med i själva planerandet och skapandet av reklamfilmen.
 
Så det är det jag gör!
 
Vad tycker ni, är Sissi och jag lika? 
 
 
 
#1 / / Jolin Berg:

Vad roligt! :)

#2 / / Mathilda:

Vad häftigt! :) Inte jättelika enligt mig ;) Fast mer lik cindy än Jerry!

Svar: Nej, jag tycker heller inte vi är så lika haha^^
alfrida.blogg.se

#3 / / Jennifer:

Så roligt! :)