/ Allmänt /

31a oktober 2013

Godagens mina fina bloggläsare? Hoppas allt är bra med er!
 
Idag har jag mycket jobb som behöver bockas av. Jag kommer efter en del när jag är borta från jobbet heldagar vilket är ganska surt, men men...
 
Vill försöka hinna med att träna lite idag också! Jag var ju i Stockholm hela förmiddagen igår och sen på eftermiddagens så hängde jag med Pau (vilket som vanligt var hur roligt som helst, har saknat henne så mycket!) och sen när jag kom hem så var jag sjukt trött och typ deckade i soffan och spenderade resten av kvällen där hehe^^ Illa illa! Så idag är blir det nog lite PW och styrka förhoppningsvis. 
 
Nej, nu är det back to work som gäller!
 
PUSS & KRAM ♥
 
 
#1 / / Ellen:

Heeej!! Jaa klart jag minns dig :D Tack så jättemycket!! Lycka till mer karriären så ses vi snart! Puss !!!

#2 / / Josefine:

Fin bild :D