/ Allmänt /

Snart så...

Förstår inte hur,men flera av er har lyckats hitta till min nya blogg! 
 
Jag har äntligen tagit mig i kragen och skaffat mig en egen domän. Det känns så himla kul att "stå på sina egna ben" efter att ha flyttat runt på de flesta bloggportaler vi har i Sverige. blogg.se, spotlife, devote, finest, wordpress... Ja, ni fattar. MEN nu ska jag snart flytta till julias.me!
 
Jag har fortfarande inte fått till designen så jag har valt att inte öppna portarna till nya bloggen än. Det är så sjukt många nya inställningar som man måste göra på datorn för att man ska kunna designa sin egen stilmall. Har försökt ett tag nu men jag måste få tag på någon som hjälper mig. 
 
Så fort allt är klart så skriver jag självklart det i bloggen!
 
Hoppas ni kommer gilla julias.me ♥
 
 
#1 / / GABRIELLA-MODE:

Åh vad kul!:)

#2 / / Emma :

sv: tack så mycket! :)

#3 / / Emma :

Ser fram emot att titta in på nya bloggen! :D

#4 / / :

spännande!:D

#5 / / Lina:

Låter härligt!