/ Allmänt /

Wedding!

Hello everyone! 
 
Imorse ville jag verkligen inte stiga ur sängen! Jag drömde nämligen om mitt eget bröllop. Jag GRÄT när jag vaknade och kände mig som den lyckligaste tjejen i hela världen (top secret vem jag "gifte mig med" hihi^^). Herregud vad jag längtar tills jag får uppleva den dagen på riktigt! ♥
 
Min framtida brudklänning!
#1 / / Sofia:

så galet snygg klänning!

#2 / / Wiczo:

Åherregud va fin klänning!

#3 / / Amanda Andrén:

Jag brukar oxå drömma om det!
Jag längtar oxå väldigt mkt även fast det kanske är långt kvar för jag är ju bara 17 (snart) xD

#4 / / Marta:

Har med drömt om min bröllop flera gånger, det är så roligt! Dock fick jag aldrig se vem jag skulle gifta mig med..

#5 / / Junitjej:

Vilken fin brudklänning!

#6 / / Ellen || Whaam:

Klänningen <3